Մայրենիի ստուգատես։ 4-րդ դասարան

Չորրորդ դասարանն ավարտող սովորողը պետք է կարողանա

  • գրական հայերենով ազատ գրավոր և բանավոր հաղորդակցվել
  • գեղարվեստական և տեղեկատվական պարզ տեքստերը կարդալ, հասկանալ, վերարտադրել
  • տեքստի հիմնական գաղափարը ձևակերպել
  • համացանցի տեղեկատվական բազայից օգտվել
  • իր անհատական բլոգը սպասարկել

Ստուգատեսի բավանդակային ուղղությունները

Ստուգատեսի առաջին փուլ /մայիսի 1-31/

Սովորողն իր բլոգում բացում է Մայրենիի ստուգատեսի բաժին, որտեղ տեղադրվում են ստուգատեսային բոլոր նյութերը:

Գրավոր խոսքին ուղղված աշխատանքներ

Տեքստը գրավոր պատմի՛ր որևէ հերոսի անունից։
Օրինակ՝ Տեսքտը փոխադրի՛ր աղվեսի անունից։

«Պոչատ աղվեսը»

«Աղվեսն իր պոչը թողեց թակարդում և միտք արեց, թեոնց ապրի աշխարհումայդպես խայտառակվ: Եվորոշեց մյուս աղվեսներին էլ համոզել, որ ձեռքքաշենիրենց պոչերից: Նա բոլոր աղվեսներին հավաքեց ևսկսեց նրանց գլխինքարոզ կարդալ, որ կտրեն իրենցպոչերը, նախ` որովհետև գեղեցիկ չեն, ևերկրորդ` ավելորդ բեռ են: Բայց մի աղվես նրան պատասխանեց. «Է՛, բարեկա՜մս, դու մեզ այդ խորհուրդը չէիր տա, եթե դրանից օգուտ չունենայիր»:

Փոխադրված


Ես իմ պոչը թողեց թակարդում և միտք արեցի, թե ոնց ապեմ աշխարհում այդպես խայտառակվ: Եվ որոշեցի մյուս աղվեսներին էլ եմ համոզել, որ ձեռքքաշենիրենց պոչերից: Ես բոլոր աղվեսներին էլ հավաքեցի և սկսեցի նրանց գլխին քարոզ կարդալ, որ կտրեն իրենց պոչերը, նախ` որովհետև գեղեցիկ չեն, և երկրորդ` ավելորդ բեռ են: Բայց մի աղվես նրան պատասխանեց. «Է՛, բարեկա՜մս, դու մեզ այդ խորհուրդը չէիր տա, եթե դրանից օգուտ չունենայիր։

  • Հաշվետու պատում՝ ըստ դասավանդողի մշակած հարցարանի «Տարվա իմ ձեռքբերումները»
  • Իմ ձեռքբերումների մասին
    Բարև․․․
    Ես Վահան Քարամյանն եմ։ Սովորում եմ Հարավային դպրոց-պարտեզի 4․2 դասարանում։ Այս տարվա մեջ ձեռք եմ բերել լիքը ընկերներ։ Այս դպրոց եմ եկել այս տարի։ Երեք տարի սովորել եմ Պարույր Սևակի անվան դպրոցում։ Այնտեղ էլ ունեի շատ ընկերներ և այստեղ էլ ձեռք բերեցի լավ ընկերներ։ Իմ համար ընկերությունը կյանքում շատ կարևոր է։ Երբ նրանք օգնության կարիք ունեն,ես սիրով եմ օգնության հասնում և հույս ունեմ,որ երբ ինձ օգնություն պետք լինի, նրանք էլ ինձ օգնության կհասնեն։
    Իմ ամենասիրելի դասերն են՝ մաթեմատիկա, ռուսերեն և հայրենագիտություն։ Մայրենին էլ եմ սիրում,հատկապես երբ ստեղծագործական աշխատանք է հանձնարարվում։

  • Ստեղծագործական աշխատանք ռոդարիական (երևակայական երկանդամություն) մեթոդով։
  • <<Փափուկ կոշիկը>>
    Փափուկ կոշիկը շատ լավն է, օրինակ,եթե քայլենք ապակու վրայով ապակին չի կոտրվի և եթե քայլենք կոտրվող իրեր վրայով չեն կոտրվի բացի ձվից։ Ես այդ կոշիկները շատ եմ սիրում։ Այդ կոշիկներով շատ հարմար է վազել, քայլել։ Բայց կա ուրիշ իմաստով կոշիկ, որը միայնակ ոտնաթաթերն են փափուկ։ Ամեն ինչը կոտրվում է։ Ամենից փափուկ կոշիկը ամենից լավն է, բայց այն փափուկ կոշիկը, որը ոչ մի իր չի կոտրում։

Բանավոր խոսքին ուղղված աշխատանքներ

  • Ուսումնական ճամփորդությունների թեմայով ռադիո-հարցազրույց պատրաստիր ընկերոջդ հետ․ /հարցազրույցը պետք է լինի ռադիոնյութի կամ տեսանյութի տեսքով, 2-3 րոպե տևողությամբ, որակյալ, հրապարակված լինի բլոգում/

  • Ստեղծագործական պատում ռոդարիական «Ուղղաթիռով Կարմիր գլխարկը» հնարի կիրառությամբ /տեսանյութը պետք է հրապարակված լինի բլոգում/

    Մարդ, դղյակ, պաղպաղակ, Բոլոնիա, ինքնաթիռ։

    Բոլոնիա քաղաքում ամբողջը պաղպաղակից է։ Ամեն մարդ ուզում էր գալ ուտել։ Բայց ինքնաթիռը գալիս է և ամբողջ պաղպաղակը վերցրեց և տարավ։ Իսկ պաղպաղակը հալվեց։

Ընտանեկան նախագիծ

  • Տեսանյութի կամ ռադիոնյութի տեսքով պատմի՛ր տարվա ընթացքում ընթերցածդ գրքերի ցանկը և համառոտ ներկայացրու դրանցից մեկը։

Stream Մայրենիի Ռադիդյո Նյութ by Inesa Stepanyan | Listen online for free on SoundCloud(откроется в новой вкладке)

Բլոգի սպասարկում

  • Բլոգային կարողությունների հարցաթերթ /կազմում է դասավանդողը՝ առաջնորդվելով սովորողի բլոգին ներկայացվող պահանջների կարգով/։

Ստուգատեսի երկրորդ փուլ / հունիսի 13/

  • Միասնական գրավոր աշխատանք

այնակ ոտնաթաթերն են փափուկ։ Ամեն ինչը կոտրվում է։ Ամենից փափուկ կոշիկը ամենից լավն է, բայց այն փափուկ կոշիկը, որը ոչ մի իր չի կոտրում։

<< Ուղաթիռով կարմիր գլխակը >>

Կար չկար մի աղջիկ կար,որը միշտ կրում էր մի գեղեցիկ կարմիր գլխարկ,որի պատճառով անվանում էին Կարմիր Գլխարկ: Նա ուներ մի գործարար տատիկ: Տատիկն ուներ ուղղաթիռ:Մի օր այդ տատիկը հիվանդանում է : Վատն այն էր,որ դեղ խմել չէր սիրում: Կարմիր Գլխարկի մայրը որոշում է պատրաստել կարկանդակներ և մեջը դնել դեղորայք, որպեսզի տատիկը շուտ լավանա, և այդ ուղղաթիռով ճանապարհում է Կարմիր Գլխարկին դեպի տատիկի աշխատավայր: Ճանապարհին հանդիպում է գայլին,ով մեկ օր առաջ կերել էր Կարլսոնին և կրում էր նրա պտուտակը: Գայլը հարցնում է,թե ուր է նա գնում: Կարմիր Գլխարկը ուղղաթիռից պատասխնում է,որ տատիկի մոտ է գնում: Ու քանի որ անցած հեքիաթից դասեր էր քաղել`հյուրասիրում է գայլին մի կարկանդակ,որի արդյունքում փորացավ է ընկնում և հեռանում է իր ճանապարհից: Կարկանդակները հասնում են տատիկին: Տատիկն ուտում է և լավանում:

Оставьте комментарий